VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Möblerat om idag ;)

Kategori:Allmänt

Tjenahoppsan !

Idag har jag och momo möblerat om i vardags rummet och det vart bättre än vad vi trode som tur var, hehe. Men gud vad vi höll på att böka. Den där jäkla bokhyllan den var ju som fast där den stog. men inte så konstigt, de hade ju stått så i 18 år haha . snacka om att min fassa gilalr förändringar eller inte hehe . men vi böka iaf med de och tycker de blev lite mysigare om jag ska vara ärlig :) sen fick vi ju bort en massa skit som fassan hade lagt i bokhyllan. vi fick ihop 2 stora korgar med bara prydnadsaker och sånt kraffs hehe. och de är ju inte så lite. så nu är det fint och rent = )

så vart de när vi möblerade :D vart riktigt nöjd.

Ja så idag har man inte gjort något annat än att böka med alla saker och städat, men man mår väl göra de med så. I morgon åker momo hem, de kommer bli tråkigt. de är ju kul att ha någon att snacka med :P alla går ju i skolan och fassan är ju borta hela dagarna så man sitter här ute i skogen och tråkar. finns ju inte så mycket att göra tyvärr. Det var mycke roligare när man var yngre, fyfan vilka minnen man har. ska nog plocka fram mina gammla dagböcker och frächa upp minnet lite hehe.

Men man vill ju flytta hemmifrån så man kommer bort här ifrån, så jag bara väntar på att den 1 dec ska komma så man kan gå kursen och få sitt körkort. om man nu klarar de de visar ju sig hehe :) skulel bli galen om man inte klarar de. men efter de blir de ut och söka jobb och så får man se om man hittar något så man kan få flytta till eget , längtar skapligt att få komma in till stan, man är så låst här ute utan körkort. bussanra går ju knappt =( men men

Nu ska jag se om man kan se på någon film och försöka sova :D
Bye Bye !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: