VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fredagen

Kategori:Allmänt



Halloj !

Jahop då var de slutet på fredagen, och man har inte gjort nå annat än vart hemma , de som är så otroligt kul hehe
Men de var ingen som festa här i närheten så de fick bli en hemma kväll.
Kusinen kom över ett tag så vi käka Pizza som han bjöd på hihi och glodde på idol. han tyvärr inte se vem som åkte ut men de får man väl kolla upp :)

I morgon skulle jag ha gått ut med min kusin janet men de var ändrade plander , vi skulle ta de en annan helg när barnen troligen inte är hemma, de är ju inge vidare att gå upp kl 7 dagen efter haha så vi får se när vi ska ut och ha de skoj ihop :)

Tänk om man ändå hade körkort , då kunnde man bara åka när man kännde fört , ska på kurs den 1 dec men de är ju en evighet tills dess tyvärr , och jag hoppas värkligen att jag klarar de, de skulle göra så mycket om jag fick det. men om jag nu får de så är de ingen chans att jag kommer sitta kvar i denna håla de ska ni bara veta haha :) har massa tällen jag har lovat att åka till när jag väl får mitt kort så jag hoppas värkligen att de går bra på kursen , ni får hålla tummarna ;)

Nej de är inte lönt att sitta här och tråka , nu ska jag bädda ner mig i sängen och somna till en film :)

Hejsvejs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: