VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

...

Kategori:Allmänt


                                      


Ja vad har man gjort i dag?
hmm låt mig tänka inte ett dugg kul iaf :P har setat här hemma som vanligt lyssnat på musik och bara slöat. visst låter de otroligt kul? ja jag förstog väl de haha

Skulle ju gått ut men vart ju ändrade plander. vi kunnde inte vara här eftersom vi inte hade någon som kunnde köra oss till och hem från korgen så kommer han jag frågade om han kunnde köra och säger att de dom skulle göra idag va tydligen nästa helg. de var ju underbart att höra :P han kunnde inte hålla koll på de lite bättre. men men så är det, får ta de en annan dag.



                                        Ljuset i mitt liv =) Älskar dig otroligt mycket
Saknar min lilla saga så otroligt mycket, kommer i håg när jag var hos er förra helgen hon tog hål i örat hon sa inte ett ljud hehe , sen när vi kom ut så fårga jag Gjorde det ont? då sa hon " ja men jag ville inte skrika" hehe så gullig hon är min lilla ögonsten, men sen när vi var ute och lekte så tappade hon ena örhänget och vi hittade inte de igen ,stackarn hon  vart så besvikan stackarn. Men men sånt kan ju hända :) 


                                         haha där ser man busfröts riktiga sida :D älskar dig gubben
Här är busfört Elvis , de är min ögonsten nr 2 . en riktig busunge är vad han är :) kan inte sitta still i 2 minuter haha , men han är världens goaste när han sover haha , nej då men han kan vara snälla han med :) Något jag kommer i håg av helgen var när vi käkade pizza så tappade han en bit då sa han , meen ååh så tyypiiiskt! haha de lät så otriligt roligt så Vi satt och skratta länge åt de. Små barn kan få dom mest tråkigaste orden till något roligt. de är tur att dom finns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: