VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Då var helgen över

Kategori:Allmänt




Tjena morss

JAhop i helgen var min kära bror här , det var jätte kul att träffa honom , hehe han är sig lik men ändå inte. men det var otrolig kul att se han iaf, inte för vi snackade så mycke för han snacka bara om saker jag fattar 0 av så fassan och han snacka om de så jag satt och lossades lyssna hahaha :P


Fredagen :

JApp då åkte pappsen och jag in till Västerås för att träffa bror , så vi stog där och vänta. och han var seg som vanligt heheh, men när han väl kom så gick vi och käka på Kina ;) så underbart gott hehe
så vi käka sen så åkte vi till Janet och fikade där ett tag , så skule vi åka hem så klart glömmer fassan telen haha , så han har varrt utan tele hela helgen , men men
Sen när man kom hem så var de bara att göra sig i ordning och dra mot Anders, där var det massa folk så vi satt där och drack lite , det var rätt skoj.
Råka ringa till löken och lova massa som jag inte äns kommer i håg att jag lova hahah :P de var lite sköj att höra :)


Lördagen:

På lördagen så var man bara hemma och tog de lungt fyfan , det var en seg dag hahah , men jag lirade lite GH3 mot bror min hahah han fick stryk nästan hela tiden ;) jag är så prooo , ändå körde han på hard och expert, och jag på medium
Sen senare mot kvä'llen så snack ajag med Zippo det var skoj att han hörde av sig , så han fixade sin dator så satt vi och snacka ett tag , haha fyfan , jag fick ett gott skratt när vi snacka haha , sen så la man sig och sov så så mycke mer hände det inte


Söndagen:

Ja då åkte bror min hem , men jag sov när dom åkte jag var galet trött så jag sov tills 18 . 00 inte bra inte bra , men men så den dagen hände inte så mycket heller jag låg och såg på film hela dagen tror jag så.

Idag :

har lagat käk i dag , vi har fått ungn igen så nu kan man äntligen göra saker i ungnen , så snart kommer isa och då ska vi baka WoHo :D ska bli skoj , så har inte gjort så mycke mer i dag :P
Nu ska jag vänta på att isa kommer hoppas hon kommer snart för jag har boring här :)

Kommentarer

  • Emil vanha säger:

    Sluta predika

    2009-01-18 | 17:30:43

Kommentera inlägget här: