VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

2/10 -08

Kategori:Allmänt



Igår när jag skulle sova så låg jag å tänkte på när jag var lite, hur kul man hade igentligen. Firade jul med alla i släkten och alla va ofta och hälsade på. men nu så har alla glidit ifrån varann.

Jag har inte träffat min bror på 3-4 år nu, jag har äntligen fått kontakt med honom igen. men inte träffat han ännu fast han är ca 5 mil här i från, men de verkar inte som att han vill riktigt. De tycker jag är tråkigt. Saknar verkligen dig brosan tror inte du vet hur mycke jag och pappa saknar dig, jag hoppas verkligen att du vill komma och hälsa på oss snart. det skulle göra Pappa otroligt glad tror jag, han frågar mig varje dag om jag pratat med dig, och om jag har de så ställer han massa frågor, jag hoppas att du inser snart att vi älskar dig för den du är :)  
Men men jag bjöd iaf hit han i jul om han nu kommer komma. Som vi nu får hoppas ! :D

Nu tycker ni säkert jag är konstig och pratar om julen redan , men man ska ju vara ute i god tid eller hur? :D
Sen då längtar jag eftersom vi ska fira som vi gjorde förut med alla i släkten , det ska bli så kul, hoppas bara det blir av ! :)


Nog med julen nu :) Vad ska man hitta på idag ? ja du de är en fråga som kommer upp varje dag hehe , här på landet finns det inte så mycket att göra, ska iaf ta mig till affären och handla till maten jag ska göra idag.
Men ska gå när de slutat regna om de gör de snart hehe´. Regenet är väl bevis på att de är höst :) finns inge mysigare än hösten, börjar mörkna och löven ändra färga å faller ner på marken.
Höst & Vinter är mina bästa årstider , så mysiga :)

Nej nu ska jag klä på mig och gå mot affären,

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: