VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Firade Janet i går då =)

Kategori:Allmänt

JA i går vart Janet 1 helt år mycket äldre hahah , börjar bli en gammal tant nu gummsan. nej då. men vi gick till Janet då satt vi där tills kl vart runt halv 11 sen tog vi taxi ner till stan , Gick ut på Blue Moon bar då. Jäklar va folk de var haha . man kom ju knappt fram det var ju galet fullt. Blev galen på alla jäklar som tror att man kommer fortare fram för att man knuffas. jaja

När jag äntligen hittade janet efter att ha letet i 40 min ca så satt vi där vid sofforna , skulle jag sätt amig på en pall hahahha , vettefan men jag föll ne rpå golvet haha , trode väl att stolen var längre bort. fyfan vad man kan göra bort sig i bland , men vadå man får väl bjuda på sig själv i bland :)

men hade iaf en kanon kul kväll, så roligt ha rjag inte haft på länge , tack för en rolig kväll gumman, måste vi göra om någon gång , eller vad sägs?

Nej nu ska jag lägga mig i Sängen och njuta av att man får sova i en riktig säng haha , dina soffr är inte så skäna att sova i speciellt inte i din lilla 2 manssoffa , som är helften så lång som en själv ahhaa

Jaja Natt natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: