VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

bara få timmar kvar :O

Kategori:Allmänt

min pärla

Hallå  Igen!
Ja då är det inte många timmar kvar tills man åker, är redigt nörvos, men förstår inte varför jag är det nu det är ju över 2 veckor tills jag skriver och kör upp heheh , men det kommer i tid :)
Låg vaken ett bra tag kunnde inte sova, men men somna iaf tillsist :D

Snart kommer nog janet, hon slutar om 1 timme så dom är väl här om 2 timmar ksulle jag tippa. Oh då får jag träffa mina små änglar , saknat dom så.

Ja just nu så har jag inte så mycket att säga haha , tänkte att jag skulle skriva en lång blogg här men det verkar inte bli halvägs vad jag tänkte hehe , men men ska kolla de sista i packningen och bara ta de lungt nu medans jag väntar på Janet,

Kanska skriver och berättar hur det går för er som är nyfikna :) Hade fint och håll tummarna !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: