VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Suck !#@%!?

Kategori:Allmänt




idag är jag inte alls på hurmör, det var raid med guilden på WoW idag, Raida nax för första gången idag, tror ni det gick bra? nej vi fick inte äns ner första bossen, WE SUX that it! blir galen, sen så va man tvungen att använa heal bott och de gör ju att min heal försämras eftersom jag klarar av att heala utan heal bott och den jävla botten visa ju fel. blir så irritrad :P men men

Om JulAfton

Ja julafon kom ju hela pappas släkt, förutom Pappas Brors Familj dom kom till kvällen sen. Det börja bra, hade as trevligt, Gud vad packet det var att dela ut hahah , stackars tomte som fick läsa upp alla hahhaa. men men fick lite små grejer , Vill tacka alla otroligt mycket :D var jätte fina.

Sen efter att vi öppnat packet och sånt, så kom Madde, Alexandra och kenny över. Alexandra har jag inte träffat på flera år, så det var as kul, det var en otroligt rolig typ den bruden hhihihi, Så vi alla sjung lite singstar sen gick vi över till kör hahaha , vi alla satt och sjung i köket. allt från vaggvisor till old school music hahaha, var as roligt.
sen efter att tag så var vi tvungna att ta en pause, och då gick vi ut och rökte då satt kenny där ute och han var ju as packad hahahhah , han spydde som en gris stackarn , han hade halsa massa wisky som farsan bjöd på . fyfan vilket smart skafft, ajjaa , efter de gick pappas brors familj hem , och det var då helvetet bröt ut.
Janet och Åsa började tjaffsa, så allt vart bara skit. Tobbe och jag gick en promenad för att få han att lungna ner sig, och när vi kom tillbaka så var det inte så mycket bättre, det kom upp otrevliga saker som man inte viste om. tyvärr.

Så de sluta med att Åsa och hennes familj åkte hem då. Min brosa körde hem dom. jaja som jag sa till Åsas man

The Christmas is over now all can be bad agin hahhaha !


Då är det bara några dagar kvar på dett år, nu känns det som att året bara har fladdra förbi, men så känns det ju alltid vid jul heheh , och på nyår vet jag inte alls vad jag ska vara, alla åker ju iväg och en annan är kvar hemma, för folk har inte behag att fårga eller så är jag så boring att dom inte vill utätta risken att få med mig hahhaha XD men men Anders sa att det skulle komma över några till honom så kanske går över ditt ett atg , men jag känner inte för det , är inte så pary sugen längre, tiden är för bi, var roligt när man va minderårig och inte fick, var lite spänning som gjorde att man njöd av att göra dumma saker :D:D hehe

Sen nu när man blir älder alla glider tyvärr i sär. man flyttar och man jobbar och dittan och dattan, men men det tillhör ju livet, som sagt :)

Juste Idag Fyller Anton 18 år :D wiho , tror jag va den första som gratta han i natt när kl slog om , får hoppas det :) hoppas du fick en fin dag Gubben , Grattis på dig ! <3

Kommentarer

  • Anton säger:

    Tack <3

    2008-12-30 | 04:44:55

Kommentera inlägget här: