VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

På besök hemma :P

Kategori:Allmänt

Min fina pärlamin pärla

Hallå där!

Japp då har man kommit hem, -pust- det var otroligt skönt att komma innanför dörren, att känna att man kommit hem, men dock så är jag ju bara här till söndag, sen ska jag till Janet och vi ska skriva kl 9 på måndag, fysatan, är lite närvös men detta ska gå fint :D VI SKA KLARA DET :D går inte med på något annat.

Vi gjorde halkan i går fysatan, fick gå upp kl 6. det var ju inget jag ville så janet hade lite jobbigt med att få upp mig :P
men vi åkte med 2 tjejer till som va där på kurs, och vi skulel köra upp så jag köra halva vägen dit, sen när vi kom till halkan så gick dom igenom vad vi skulle göra då fick jag panik, det var ju inte mycket dom rabbla upp. för de första så skulle man åka i egen bil till banan det var ju klockrent att känna känslan NU HAR JAG MITT KÖRKORT haha , men man har ju inte det ännu men snart !!!!
men men vi började med att tvärnita i sträft och halt väglag, då satt vi 2 och 2 det var ju rätt nice :D men bilen som vi körde då den var ju inte de största laget direkt, fyfan satt i taket hahahah , så janet satt där och garva åt mig när jag körde hahahah , men men vi klara de momentet fint :D
sen skulle vi köra andra bilar vi 4 från vår skola, och dom bilarna var ju sak sköna och det är en såndär volvo med muppig bakruta , men fyfan vad häliga dom var, skulel vilka ha en sån:D okej men moment 2 skulle vi köra i svängar och vi skulle minst ha 3an i för att bli godkänn, och föst skulle vi köra som vi hade gjort, och nästa skulle jag köra i 40-45 fyfan man fick ju slad för lilla minasta rörelsen men det var kul att känn apå :P sen sista gången fick vi använda vänstra körfält för att gena och det gick bra , men fick så klart sladd där man inte ska få sladd, och det var ju pinsamt för det va värdens högerkurva fram till läraren, och där höll jag på att fastna haha men hon såg inget (A). men men
moment 3 då, vi skulle veja för ett hinder på hala väglaget, fyfan det var rätt lätt, trode det skulle va svårare men fick beröm :D
först skulle vi köra i 50 sen 55 och sen 60 , och i 60 så fick jag sladd när jag körde förbi hindret haha , gjorde lit eför hastiga rörelser så det vart som det vart :D men men det var en as kul dag fyfan , halkan ska jag göra om någon gång för randets skull :)

När vi va påväg hem så stannade gänget vid donken ,så vi käkade lite innan vi åkte hemmåt, det var ju som sagt en bit dit och hem :) va i falun. men när vi satt och köka sa läraren att om man inte gör klart alla moments på deras tränings program så kan dom blåsa av min skrivtid , då vart jag lack för jag va på repetionen och den är ju inte lättast fick 44 första gången jag körde den, men det var ju såna saker som man inte klarat i alla andra moments, men men så satt och nötte och tillslut fick jag 68 /70 :D då va det bara en del kvar. man skulle köra det 2 ggr , och då fick jag § poäng ifrån godkänn då vart jag galen , men klara det efter :D men de värsta va ju att jag hittADE en massa slarvfel >.< det var de som gjorde mig så lack. men men nu har jag bara slutprovet på träningsprogrammet kvar och det kunnde jag göra hemmifrån då och det är ju nice :D

så dagarna bara krymper snart sitte rman här med mitt körkort :D wiiiiiiiihoooooooo ska bli så häligt eheh längtar tills onsdag som fan :D
nej nu ska jag kolla lite på ANdraAvenyn har ju missat 6 avsnitt hehe Cya och Håll tummarna för Gudsskull :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: