VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

God Jul :D

Kategori:Allmänt


Hejsan Hoppsansa

Jaha , då kanske det var dax att erkänna att jag kom hemm utan körkort =( tragiskt nog, men men , klarade iaf av teorin så ska köra upp den 21 janu igen, vart så arg på att det bara var slarvfel som gjorde att jag kugga på körningen =( fick 3 punkter att tänka på och det var typ ena punkten som gjorde att jag värkligen kuggade =( jaja påt igen då hihi då komme rjag klarat så, efterosm jag kan ju köra men tyvärr så har man närver som man inte kan koppla direkt så så kan det gå hehe :)

Jaha då är det Julafton i morgon, kommer massa forlk usch fy och blä :P det kommer ca 13 pers och ska man ha sängplatser till alla också det är ju så lätt att fixa :P men men man har ju massa glov så någonstans går det iaf att sova :)
Är typ klar med städningen nu, har städat hela dagen och farssan och kent har ju latat sig som vanligt. så man gjorde de mesta själv så skoj, jag som älskar att stä'da. hehe men men nu är det lite fint tills folket komme roch ska stöka ner i morgon igen :P igentligen ska man städa efter jul för det blir ju lika skitit igen så varför ska man stressa i onödan:P

Idag så träffade jag min kusin Alexandra som jag inte tärffat på ett jäkla bra tag :P det var skoj hehe , så jag följde med made och henne över till dom och heja på anki och anders :) va rätt skojsit, gud va mysigt dom hade , riktigt mycke julpynt va as mysigt hihi , önska vi hade de lika mysigt :D men men få se om dom tittar över en ssväng i moron :) nej nu måste jag nog sova för Janet kommer vid 10 i morgon :P ehhe

God Jul gott folk =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: