VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

En vecka gått

Kategori:Allmänt

jahop då har man vart här en vecka , och nu börjar körningen slå fast , det är mest bara regler jag behöver lärar mig och sånt. sen få in rutiner, i dag körde jag 8 till 10 och då gick det hur bra som hälls. men när jag körde fårn 12 till 2 då ville inte min hjärna göra ett dugg vad jag ville , så allt vart bara fel hela tiden, fick ryckninger.

På torsta är det dags för halkningen , fyfan vad skojit det ska bli. längtar men dock är jag närvös för att det ska åka med folk när man övningskör dit , tur så är vi ett tjejgäng men vadfan man är ju rädd för att göra fel ändå hahah , men men det ska nog gå bra , jag accsepterar inte att misslyckas :D hahaha ,
 
Om ungefär en vecka ska jag visa vad jag går för , nästa måndag ska jag skriva upp , det är jag mest näsöver fyfan :P men det ska ju gå bra, tycker ata det är tråkigt att dom inte sa att man kan göra så att de läser upp frågorna på porgrammet , så jag komigågn med teorin i dag :P vart godkänn 3 ggr i rad på första fasen och det är jag STOLT över hihi. ni får hålla tummarna för mig!!!
17 kör jag upp så håll tummarna då med :D

Nej nu sitte rjga här och väntar på janet hon sitter och ska avsluta sitt prov. sen ska vi gå hem och sova för i mogon ska hon upp kl 8 och kra fyfan. men men vi får ju köra med tanja och hon är ju så grymt bra lärare haha :D

nej nu ska jag packa ihop, ha de göt hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: