VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

2 Dagar till TeoriProvet

Kategori:Allmänt



Hallåjsan

Ojoj nu är det bara 2 dagar kvar tills jag skriver, fy bubblans vad jag är närvös. jag har klarat alla prov på körskolans dator och dom säger om man har klarat det så ska man klara provet. eller chansen är väldigt stor =) så det borde gå fint. ska bara försöka att inte bli så stressad när jag väl sitter där. Är ju väldigt bra på att bli det nrä saker och ting går på tid. men men :)

Imorgon åker jag hem till Janet då. Sover kvar där tills måndagen så jag kommer upp. sen åker vi med körskolan hem efter provet.

Nej nu ska jag gå igenom testerna igen, så jag inte glömt för mycket. vi höres och synes :D

Ps skriver nog på onsdag och berättar om jag har mitt körkort or not ;) Ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: